Федірко, Ю.2025-04-012025-04-012023Федірко, Ю. (2023). Основні заходи з підвищення конкурентоспроможності продукції. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів: Збірник наукових статей студентів (с. 126–133). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8310У статті визначено сутність конкурентоспроможності товару та рівня його якості. Проаналізовано сучасний стан споживацьких настроїв в Україні після повномасштабного вторгнення. Визначено причини та мотивації, які стимулюють торговельні мережі постійно аналізувати та підвищувати рівень даного показника. Представлено методи оцінки поточного рівня конкурентоспроможності. Розроблено механіки та основні методи підвищення рівня конкурентоспроможності товарів. Проаналізовано сучасний підхід до аналізу стану даного показника у великих компаніях.ukAttribution 4.0 InternationalОсновні заходи з підвищення конкурентоспроможності продукціїArticle126–133