Швидкий, В.2025-03-052025-03-052024Швидкий, В. (2024). Управління комунікаціями в торгівлі. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 330 –337). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7163У статті проаналізовано сутність та розкрито особливості управління комунікаціями в підприємствах торгівлі. Розглянуто особливості побудови системи комунікацій підприємства. Визначено основні етапи пов’язані з формуванням комунікацій підприємства. Описано заходи які слід проводити на підприємстві торгівлі з метою вдосконалення управління комунікаціями.ukAttribution 4.0 InternationalУправління комунікаціями в торгівліArticle330 –337