Глядько, М.2025-03-112025-03-112024Глядько, М. (2024). Шляхи інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.36-49). Державний торговельно- економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7403Стаття розглядає ключові аспекти успішної інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору під час виходу на зарубіжні ринки. Серед них виділено як основні культурну адаптацію рекламних стратегій та продуктів, стратегічні партнерства з місцевими компаніями, застосування інноваційних маркетингових інструментів (штучний інтелект, віртуальна реальність, біг-дата аналіз) та важливість візуальної комунікації іміджу бренду. Такий комплексний підхід дозволяє компаніям ефективно адаптуватися до місцевих умов і мінливих вимог споживачів на глобальному ринку. Автором розглянуто перешкоди, які виникають при зростанні бренду компанії на іноземних ринках й наведено можливі способи їх вирішення.ukAttribution 4.0 InternationalШляхи інтеграції брендів до міжнародного інформаційного просторуArticle36-49