Старшинін Георгій2024-12-022024-12-022020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1120ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Процеси розвитку глобальних інформаційно-комунікаційних технологій нині дуже динамічні, і вони в суспільстві і економіці поки лише починають масштабно використовуватися. Втіленням цих процесів є існування і постійне зростання глобальної комп'ютерної мережі - Інтернету. Незважаючи на відносно невеликий історичний період існування інтернет-технологій, вже пройдено шлях від їх науково-дослідного і комунікаційного фахівцями обчислювальної технік и до широкої експлуатації непрофесійними користувачами для пошуку потрібної інформації, розваги та спілкування. Впродовж останнього десятиріччя активно розвивається електронна комерція, особливо в таких областях, як інформаційні технології, подорожі, роздрібна торгівля, фінанси, тематична реклама. Маркетингові, перш за все, рекламні можливості Інтернету високо оцінюються фахівцями в області маркетингу, що зіставляють дієвість нових інструментів з рівнем впливу радіо - і телевізійної реклами. Однак Інтернет є не тільки технологічною основою для рекламного бізнесу, а й виступає як новий засіб маркетингових досліджень, комунікацій зі споживачем, дозволяє перевести обслуговування клієнтів на новий рівень. У той же час, для використання зазначених можливостей в маркетинговій діяльності недостатньо тільки оснащення підприємства апаратними та програмними засобами інтернет-технологій – необхідна комплексна репланування і функціональна реструктуризація роботи маркетингового підрозділу. Таким чином, висока динаміка розвитку сучасні комп'ютерно-комунікаційних технологій, їх новизна вимагає подальшого проведення глибоких економічних досліджень для успішного застосування ресурсів Інтернет в маркетингу, вдосконалення комерційної діяльності підприємств, що визначає актуальність обраної теми.ПЛАНУВАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (за матеріалами ТОВ «ЦЕТЕХНО», м. Київ)Other