ЄФІМОВА В.2025-10-302025-10-302025Єфімова, В. (2025). Теоретичні засади формування конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізованого ринку. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів (138–147). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12327У статті узагальнено підходи до визначення сутності конкурентоспроможності підприємства в умовах глобалізації. Проаналізовано чинники, що впливають на формування конкурентних переваг, зокрема інноваційність, гнучкість, організаційну культуру та розвиток людського капіталу. Підкреслено важливість поєднання глобальних і локальних стратегій для забезпечення стійкої конкурентоспроможностіukAttribution 4.0 InternationalТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗОВАНОГО РИНКУArticle138–147