Вознюк, А.2025-10-132025-10-132025Вознюк, А. (2025). Рекламна діяльність для підвищення впізнаваності бренду «ЖИВЧИК». У О. С. Бондаренко (Ред), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств України (c. 24–31). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11673У сучасному конкурентному середовищі компанії, що працюють на ринку безалкогольних напоїв стикаються з викликом не лише забезпечити якість своїх продуктів, але й створити унікальний образ, який буде впізнаваним серед споживачів. Ця стаття присвячена дослідженню різноманітних стратегій для підвищення впізнаваності та зміцнення своїх позицій на ринку.ukAttribution 4.0 InternationalРекламна діяльність для підвищення впізнаваності бренду «ЖИВЧИК»Article24-31