Голубченко, Д.2025-04-032025-04-032023Голубченко, Д. (2023). Інтернет-маркетингова діяльність на ринку освітніх послуг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 278–286). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8462У цій статті розглянуто сутність та основні принципи маркетингу в освітній сфері, визначено основні інтернет-інструменти, які використовуються закладами вищої освіти, а також описано роль інтернет-інструментів у маркетинговій діяльності закладів вищої освітиukAttribution 4.0 Internationalінтернет-маркетингзаклади вищої освітицифровий маркетингпросування брендузалучення аудиторіїцільові кампаніїінтернет-інструментионлайн-видимість internet marketinghigher education institutionsdigital marketingbrand promotionaudience engagementtargeted campaignsinternet toolsonline visibilityІнтернет-маркетингова діяльність на ринку освітніх послугArticle278–286