Глівка Юлія Ярославівна2025-12-022025-12-022025Глівка Ю. Я. Інноваційні рекламні технології в просуванні мобільних додатків За матеріалами ТОВ «Діджитал Декстеріті». 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12853ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАЗручність мобільних додатків для сучасної людини важко переоцінити. Кожен день розпочинається із дзвону будильника на телефоні, далі рука тягнеться і автоматично відкриває соцмережі, за ранковою кавою можна почитати книгу (так само через додаток), а потім піти в магазин і розрахуватися карткою з телефону. Починаючи з ранку і до самого відходу до сну, нас супроводжують мобільні додатки. Діджиталізація захопила усі сфери нашого життя і продовжує активно розвиватися. Бізнеси, банки, навіть документація, все доступно у форматі мобільних додатків. А розробники постійно додають нові функції та удосконалюють їх, щоб спрощувати наше життя. Мобільні додатки - це про спілкування, покупки, логістику, здоровʼя, фінанси та про спрощення повсякденних дій. Це також спосіб для бізнесу бути на звʼязку зі своїми клієнтами на постійній основі, адже таким чином вони можуть особисто повідомляти про новинки, акції та надавати спеціальні пропозиції.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalІнноваційні рекламні технології в просуванні мобільних додатків За матеріалами ТОВ «Діджитал Декстеріті»Bachelor Thesis