Борусевич, В.2025-04-162025-04-162023Борусевич, В. (2023). Формування та розвиток іміджу підприємства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту : Збірник наукових статей студентів. (с. 168–174). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9012У статті розглядається різноманітність тлумачення терміну «імідж», основні завдання та характеристики іміджу, роль позитивного іміджу для підприємства. Також розглянуто основні його функції, структуру, чинники внутрішнього та зовнішнього сере¬до-вища. Наведено основні принципи та етапи формування іміджу підприємства. Охаракте-ризовано взаємозв’язок між такими поняттями, як «імідж», «репутація», «бренд». Визначено перелік зазначених чинників та характер їхнього впливу на імідж підприємства. Розроблено етапи формування іміджу підприємства, застосування яких сприятиме підвищенню його конкурентоспроможності.ukAttribution 4.0 InternationalФормування та розвиток іміджу підприємстваArticle168–174