Дмитренко, Д.2025-03-182025-03-182024Дмитренко, Д. (2024). Сервісні стратегії суб’єкта гостинності для vip-споживачів. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.19–23). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7722У цій статті досліджуються стратегії надання послуг, що використовуються підприємствами гостинності для обслуговування сегментів VIP-споживачів. Він підкреслює важливість персоналізованого досвіду, ексклюзивного доступу, надання високоякісних послуг, покращеної конфіденційності та виняткових програм лояльності для задоволення унікальних потреб VIP-споживачів. Завдяки всебічному огляду літератури та галузевих практик дослідження визначає ефективні стратегії та надає дієві рекомендації для організацій гостинності. Результати підкреслюють критичну роль індивідуальних послуг у підвищенні задоволеності клієнтів і лояльності серед VIP-гостей, підкреслюючи необхідність постійних інновацій і адаптації в індустрії гостинності.ukAttribution 4.0 InternationalVIP сегменти споживачівіндустрія гостинностістратегії обслуговуванняперсоналізований досвідексклюзивний доступлояльністьVIP consumer segmentshospitality industryservice strategiespersonalized experienceexclusive accessloyalty.Сервісні стратегії суб’єкта гостинності для Vip-споживачівArticle