Гижко, Д.2025-01-212025-01-212024Гижко, Д. (2024). SMM та influence-маркетинг у просуванні брендів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 132–138). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4773The article defines the essence and content of SMM and Influence marketing in promoting brands. The purpose and task of using these strategies in marketing campaigns is defined, the advantages of their application and business are revealed. The stages of development and implementation of SMM and Influence marketing strategies are studiedУ статті визначено сутність та зміст SMM та Influence-маркетингу у просуванні брендів. Визначено мету та завдання використання цих стратегій у маркетингових кампаніях, розкрито переваги їх застосування і бізнесі. Досліджено етапи розробки та впровадження SMM та Influence-маркетингових стратегій.ukSMMInfluence-маркетингпросування брендівмаркетинг у соціальних мережахInfluence marketingbrand promotionsocial media marketingSMM та influence-маркетинг у просуванні брендівArticle