Буханевич Катерина2024-10-312024-10-312020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/988ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ роботі викладено теоретичні засади формування стратегії позиціонування бренду. Охарактеризовано маркетингове середовище ФГ «БАТЬКІВ САД», визначено основних конкурентів, проаналізовано складові існуючої стратегії позиціонування ФГ «Батьків Сад» – маркетингову, комунікаційну та медіа-стратегію. Обгрунтовано напрями формування оновленої стратегії позиціювання бренду ФГ «Батьків Сад». Ключові слова: бренд, стратегія, бренд-стратегія, стратегія позиціонування, маркетингова стратегія, реклама, брендинг.РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ (за матеріалами ФГ «БАТЬКІВ САД» , Хмельницька область, село Клопотівці)Other