Єрмакова, Д.2025-10-072025-10-07202529. Єрмакова, Д. (2025). Управління бренд-портфелем у компанії з hr та івент-послуг. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (178–189). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11548У статті досліджено теоретичні засади та практичні аспекти управління портфелем брендів на прикладі діяльності ТОВ «Фігаро-Кейтерінг» – одного з провідних операторів кейтерингових послуг в Україні. Проаналізовано основні підходи до формування ефективної системи бренд-менеджменту на основі наукових досліджень останніх років. Проаналізовано сучасний стан управління портфелем брендів підприємства, визначено актуальні проблеми в управлінні його брендовою структурою. Запропоновано комплекс практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління брендовим портфелем, серед яких: впровадження портфельного аналізу, диференціація комунікацій, розробка індивідуальних стратегій для суббрендів та підвищення рівня інтеграції цифрових каналів.ukAttribution 4.0 Internationalбрендпортфель брендівбренд-менеджменткейтерингмаркетингова стратегіяbrandbrand portfoliobrand managementcateringmarketing strategy.Управління бренд-портфелем у компанії з hr та івент-послугArticle178-189