Гаркавенко, В.2025-03-132025-03-132024Гаркавенко, В. (2024). Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с.15–21). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7579Стаття присвячена дослідженню основ забезпечення стратегії маркетингу міжна-родної готельної мережі. Наведено авторські підходи до сутності поняття «маркетингова стратегія». В статті досліджено ціннісні аспекти маркетингу, увага зосереджена на етапах розвитку стратегії міжнародної ресторанної мережі. Наостанок сформовано етапи розробки маркетингової стратегії на міжнародному ринку для ресторанних мереж і класифікація таргет-індикаторів, які застосовуються для оцінки ефективності маркетингової стратегії на міжнародному ринкуukAttribution 4.0 InternationalСтратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережіArticle