Пятуніна, М.2025-04-022025-04-022023Пятуніна, М. (2023). Роль інтернет-маркетингу в сучасній маркетинговій стратегії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 198–202). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8433У статті розглянуто основні переваги та стратегії інтернет-маркетингу, роз¬роблено порівняльну таблицю інструменті інтернет-маркетингу та проаналізовано основні тенденції, що мають вплив на зміну характеру інтернет-маркетингуukAttribution 4.0 Internationalінтернет-маркетингперевагиSEOPPCреклама в соціальних мережахелектронна розсилкатенденціїаналітикарекламавплив internet marketingbenefitssocial media advertisingemail marketingtrendsanalyticsadvertisinginfluenceРоль інтернет-маркетингу в сучасній маркетинговій стратегіїArticle198–202