Гаєвська, М.2025-03-272025-03-272023Гаєвська, М. (2023). Соціальні мережі як інструмент просування бізнесу. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 27–31). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8230У статті стисло проаналізовано сутність соціальних мереж Facebook, YouTube, Instagram, TikTok, Linkedin і Pinterest. Представлено основні статистичні дані, що характеризують користувачів соціальних мереж. Встановлено, що соціальні мережі є засобом комунікації бренду зі споживачем.ukAttribution 4.0 Internationalсоціальні мережібрендкомунікаціїповедінка користувачакупівельна поведінкаsocial networksbrandcommunicationsuser behaviorpurchasing behavior.Соціальні мережі як інструмент просування бізнесуArticle