Чудакова, Є.2025-04-162025-04-162023Чудакова, Є. (2023). Управління якістю послуг на підприємстві: концепції та методи. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Технологія та функції менеджменту в організації: Збірник наукових статей студентів. (с. 127–133). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8996Проведене дослідження основних концепцій з управління якістю послуг, визначені основні етапи та охарактеризовані методи цього управління. Практична значущість результатів дослідження полягає у пропозиції авторського підходу щодо управління якістю послуг з акцентом на надання унікального якісного сервісу, який ґрунтується на розвитку дружніх відносин в колективі та формування команди на кшталт «сім’ї»ukAttribution 4.0 InternationalУправління якістю послуг на підприємстві: концепції та методиArticle127–133