Ніколайчук, А.2025-04-022025-04-022023Ніколайчук, А. (2023). Конкурентоспроможність як основа маркетингу підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 118–125). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8395Стаття присвячена аналізу факторів підвищення конкурентоспроможність в маркетинговій діяльності підприємства. В статті висвітлені основні складові конкурентоспроможності, досліджено методи та інструменти її підвищення, сформовано пул складових маркетингового плану для підтримки та росту конкурентоспроможності підприємств.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингконкурентоспроможністьінструментипідходипринципиметодипідприємствоmarketingcompetitivenesstoolsapproachesprinciplesmethodsenterprise.Конкурентоспроможність як основа маркетингу підприємстваArticle