Чухрай, А.2025-04-022025-04-022023Чухрай, А. (2023). Управління маркетингом на підприємствах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 194–201). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8413Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад реалізації маркетингу на підприємствах і управління ним. В статті сформовано підходи до визначення поняття «маркетинг», представлено принципи результативного маркетингового управління, надано перелік основних функцій. Узагальнено етапи управління маркетингом на підприємстві та сформовано перелік основних інструментів даного процесу.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингмаркетингове управлінняпідприємствоmarketingmarketing managemententerprise.Управління маркетингом на підприємствахArticle