Янчицька, М.2025-04-022025-04-022023Янчицька, М. (2023). Вплив війни на маркетингове середовище підприємства: шляхи подолання. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 227–233). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8426У статті досліджено діяльність бізнесу під час війни та її вплив на маркетингове середовище підприємства. Запропоновані шляхи подолання негативного впливу бойових дій на діяльність підприємства.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингове середовище підприємствабізнесконкурентитоварвпливпідприємствоmarketing environment of the enterprisebusinesscompetitorsproductinfluenceenterprise.Вплив війни на маркетингове середовище підприємства: шляхи подоланняArticle