Бука Софія2024-10-032024-10-032020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/782ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження. Обумовлена необхідністю вдосконалення маркетингової діяльності готельного підприємства, в тому числі виділення специфічних рис і інноваційних технологій в даній сфері. В умовах сучасних трансформаційних змін, глобальних суспільних викликів і посилення конкуренції усе більшого значення для розвитку та успішної господарської діяльності закладів готельного бізнесу набуває використання цифрового маркетингу. Сьогодні він є необхідною складовою процесу забезпечення успішного, довготривалого та стійкого функціонування підприємства та однією з фундаментальних складових ефективної стратегії і важливим інструментом забезпечення конкурентних переваг. Цифровий маркетинг покликаний не тільки задовольняти потреби споживачів у нових або удосконалених товарах чи послугах, але також забезпечувати підвищення ефективності діяльності закладів готельного господарства, неперервне оновлення та в цілому постійне зростання їх господарської діяльності. Серед вітчизняних та зарубіжних науковців, які досліджували окремі аспекти розвитку й застосовування на практиці методів та інструментів, які впливають на збутову діяльність, можна визначити роботи наступних авторів: Матвіїв М. Я. [17] , Скляренко О. В. [23], Зубарєва М. А. [11], Герасимяк Н. В. [17], Орландер М. О. [20, 21] та інші. Мета дослідження. Дослідження теоретичних засад формування і реалізації стратегії цифрового маркетингу та розроблення рекомендацій щодо їх імплементації в діяльність готелю «Хрещатик». На основі цього були поставлені та вирішені такі завдання: − обґрунтовано сутність за зміст цифрового маркетингу та його роль в закладах готельного бізнесу; − розкрито поняття та значення цифрового маркетингу для закладів готельного бізнесу; − розкрито передумови реалізації стратегії цифрового маркетинг готелю «Хрещатик» ; − проведено оцінку формування стратегії цифрового маркетингу готелю «Хрещатик» ; − здійснено аналіз економічної ефективності реалізації стратегії цифрового маркетингу готелю «Хрещатик»; − запропоновано напрями удосконалення стратегії цифрового маркетингу готелю «Хрещатик»; − визначено ефективність заходів щодо удосконалення стратегії цифрового маркетингу готелю «Хрещатик». Об’єкт дослідження. Процес формування і реалізації стратегії цифрового маркетингу готелю «Хрещатик». Предмет дослідження. Теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації стратегії цифрового маркетингу готелю «Хрещатик». Методи дослідження. У випускній кваліфікаційній роботі використовувався системний підхід, а також загальнонаукові методи: аналіз, синтез, конкретизація, класифікація і спеціальні методи, зокрема, економіко -математичний, статистичний, метод порівняльного аналізу, спостереження.Цифровий мркетинг готелю "Хрещатик", м.КиївOther