Метриш, А.2025-04-012025-04-012023Метриш, А. (2023). Просування благодійних організацій у соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 198–204). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8321У статті проаналізовано особливості просування благодійних організацій у соціаль-них мережах, визначено специфіку просування брендів благодійних організацій в соціальних мережах в сучасних умовах воєнного стану.ukAttribution 4.0 InternationalБренд-менеджментблагодійна організаціяпросуваннянекомерційні брендисоціальні мережіbrаnd mаnаgementchаritаble orgаnizаtionpromotionnon–commerciаl brаndssociаl networks.Просування благодійних організацій у соціальних мережахArticle