Олабин, Я.2025-01-212025-01-212024Олабин, Я. (2024). Клієнтоорієнтованість як основа розвитку брендингу у сфері дротового електрозв’язку. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 195–201). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4806The article examines the importance and impact of customer orientation on brand development strategies in this industry, taking into account trends in its development, the role of brands in consumers, the need to build trust and understand customer needs to increase their satisfaction and loyalty.У статті розглянуто важливість і вплив клієнтоорієнтованості на стратегії розвитку брендів у цій галузі, враховуючи тенденції її розвитку, роль брендів у споживачів, необхідність побудови довіри та розуміння потреб клієнтів для підвищення їхньої задоволеності та лояльності.ukбрендингклієнтоорієнтованістьмаркетингінтеграція клієнтівbrandingcustomer orientationmarketingcustomer integrationКлієнтоорієнтованість як основа розвитку брендингу у сфері дротового електрозв’язкуArticle