Дубровський, Д.2025-11-182025-11-182025Дубровський, Д. (2025). Оптимізація цифрового маркетингу в оптовій торгівлі енергоресурсами. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 93–99). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12579У статті досліджується процес digital-трансформації бізнесу та його ключова роль у формуванні сучасних стратегій цифрового маркетингу, використовуючи як приклад діяльність ТОВ «ТОРГ ЦЕНТР УКРАЇНА». Проведено комплексний аналіз теоретичних засад цифровізації та її практичного впровадження у діяльності підприємства. Визначено поточний етап digital-трансформації компанії та ідентифіковано основні виклики та можливості. Запропоновано науково обґрунтовані рекомендації щодо оптимізації існуючих маркетингових процесів та інтеграції передових інструментів цифрового маркетингуukAttribution 4.0 InternationalОптимізація цифрового маркетингу в оптовій торгівлі енергоресурсамиArticle93-99