Пилипенко, С.2025-04-222025-04-222023Пилипенко, С. (2023). Інноваційне моделювання у глобальному маркетингу. У Г. В. Дугінець (Ред.), Сучасні відносини у світовій економіці: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 71–74). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9108Дослідження ролі інноваційного моделювання в глобальному маркетингу розкриває актуальні тенденції та стратегії, спрямовані на використання технологій та аналізу даних для досягнення конкурентоспроможності на міжнародних ринках. Використання Big Data, штучного інтелекту, персоналізації, аналізу емоцій, інноваційних каналів комунікації та адаптації до мобільних платформ дозволяє компаніям ефективно адаптуватися до змінних умов та відповідати на споживацькі потреби.ukAttribution 4.0 InternationalІнноваційне моделювання у глобальному маркетингуArticle