Михнюк, М.2025-04-022025-04-022023Михнюк, М. (2023). Цінове позиціонування брендів на конкурентному ринку. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 120–129). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8404У статті розглянуто сутність та особливості ціноутворення брендів та їх цінності як важливого компонента цінової політики. Визначено чинники, що впливають на ціну та цінність бренда й види стратегій, що їх використовують під час ціноутворення. Наведено етапи встановлення ціни на марочний товар, цінові переваги володіння брендомukAttribution 4.0 Internationalцінаціноутворенняцінність брендубрендстратегія ціноуторення pricepricingbrand valuebrandpricing strategyЦінове позиціонування брендів на конкурентному ринкуArticle120–129