Петросюк, В.2025-10-072025-10-072025Петросюк, В. (2025). Корпоративний ребрендинг транснаціональної тютюнової компанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (237–245). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11562Метою статті є дослідження особливостей поняття корпоративного ребрендингу. Виокремлено поняття корпоративного ребрендингу як самостійного явища, відмінного від загального поняття ребрендингу. Проаналізовано основні характеристики корпоративного ребрендингу та підкреслено його унікальність. Для ілюстрації використано трансформаційні процеси в компанії Philip Morris International та їхній вплив на діяльність ТОВ «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн», що дозволяє дослідити практичний аспект реалізації корпора¬тивного ребрендингу.ukAttribution 4.0 Internationalкорпоративний ребрендингхарактеристикифакторитрансформаціямісія компаніїпозиціонуваннязміниPhilip Morris InternationalФіліп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшнcorporate rebrandingcharacteristicsfactorstransformationcompany’s missionpositioningchangesPhilip Morris Sales and Distribution.Корпоративний ребрендинг транснаціональної тютюнової компаніїArticle237-245