Говтвяниця, К.2025-04-242025-04-242023Говтвяниця, К. (2023). Франчайзинг у міжнародному бізнесі: сутність та теорії розвитку. У Г. В. Дугінець (Ред.), Транснаціоналізація світової економіки: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 33–38). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9322У статті визначено сутність поняття франчайзинг та його вплив на міжнародний бізнес. Охарактеризовано основні теорії франчайзингу та їх розвиток. Також узагальнено основні характеристики та особливості франчайзингу і важливість його дослідження.ukAttribution 4.0 InternationalФранчайзинг у міжнародному бізнесі: сутність та теорії розвиткуArticle