Михальянц Марина Олександрівна2025-12-012025-12-012025Михальянц М. О. SMM-кампанія підприємства сфери послуг (за матеріалами ФОП Кравець Анастасія Олексіївна, кав’ярня «Мурелі», м. Київ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12778ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ сучасному бізнес-середовищі ефективна комунікація з клієнтами – це ключ до успіху будь-якої компанії. Особливо важливу роль у цьому відіграють інтернет-комунікації, адже більшість людей проводить значну частину свого часу в мережі, активно споживаючи контент і взаємодіючи з брендами. Соціальні мережі та SMM стали невід’ємною частиною маркетингових стратегій, особливо для малого та середнього бізнесу, як-от кав’ярень, що надають не тільки смачні напої, а й затишну атмосферу. Однією з таких кав’ярень є «Мурелі», для якої важливо розробити сучасну стратегію взаємодії з клієнтами в інтернет-просторі. Створення ефективної SMM-кампанії дозволить «Мурелі» збільшити свою впізнаваність, зміцнити лояльність наявних клієнтів і залучити нових.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalSMM-кампанія підприємства сфери послуг (за матеріалами ФОП Кравець Анастасія Олексіївна, кав’ярня «Мурелі», м. Київ)Bachelor Thesis