Дерлеменко Микита2024-11-062024-11-062020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1038ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність. В умовах сьогодення, коли споживчий попит занадто насичений, його важко задовольнити, а ще важче- коли поняття інновації стало майже ілюзією, коли існує висока кокурентність. В таких умовах доцільно використовувати різні методи задля того, щоб привернути увагу вибагливого покупця. Бренд – це саме той інструмент, який дозволяє компаніям впевнено почувати себе на ринку, а споживачам ідентифікувати їх товари. Брендові товари мають величезний вплив на покупців, іноді навіть не враховуючи їх купівельної спроможності, що визначається доходами. Проте ще більшому впливу піддається споживач, коли мова йде про людські ресурси та їх вплив на розвиток бренду, особливо коли дане питання стосується торгівельних мереж. Адже на основі ефективної системи управління людськими ресурсами, рівня та якості обслуговування на торгівельних точках, у споживачів формуються певні асоціації (позитивні чи негативні), що на підсвідомому рівні впливають на покупку товарів. Саме тому ефект впливу бренду та рівень управління людськими ресурсами в системі розвитку бренду, що впливає на прийняття споживчого рішення є актуальним питанням сьогодення. Аналіз останніх досліджень і публікацій свідчить, що в економічній літературі питанням бренд-менеджменту та вивченню поведінки споживачів під впливом поняття «бренд» та «управління людськими ресурсами» приділяється неабияка увага. Даному питанню присвячені роботи таких відомих спеціалістів, як Аакер Д., Котлер Ф., Рассомахіна О.А., Трач О.Ю., Карий О.І., Капферер Ж. Н., Безрукова Н.В. та інші.Управлiння людськими ресурсами в системi розвитку бренду (за матеріалами ТОВ «Фора», м. Київ)Other