Біда, Д.2025-04-032025-04-032023Біда, Д. (2023). Цифрові технології в розширенні сервісу та підтримки споживачів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 257–262). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8456Стаття присвячена дослідженню впливу цифрових технологій на розширення сервісу та підтримку споживачів. У статті було визначено об’єкт та предмет дослідження, встановлено основні проблеми та переваги використання цифрових технологій у сфері обслуговування споживачів. Висвітлено можливості використання цифрових технологій, зокрема, штучного інтелекту та інших розумних систем, для забезпечення безпеки споживачів, поліпшення якості обслуговування та збільшення задоволеності клієнтівukAttribution 4.0 International: цифрові технологіїінформаційні технологіїінтернет речейштучний інтелектелектронна комерція digital technologiesinformation technologiesInternet of Thingsartificial intelligencee-commerceЦифрові технології в розширенні сервісу та підтримки споживачівArticle257–262