ЧЕРЕМІСІН В.2025-10-302025-10-302025Черемісін, В. (2025). Маркетингові стратегії як ключовий фактор конкурентоспроможності міжнародних компаній. У Т. М. Мельник (Ред.), Міжнародний менеджмент в умовах глобальних викликів (235–243). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12350У статті розглянуто сутність маркетингової стратегії, охарактеризовано її роль у системі стратегічного управління міжнародними компаніями, наведено класифікацію маркетингових стратегій за різними підходами. Особливу увагу приділено інтеграції маркетингового міксу, який включає продуктову, цінову, збутову та комунікаційну стратегії, як основних елементів формування конкурентних переваг міжнародних компаній. Висвітлено значення позиціонування, брендування та управління лояльністю споживачів, а також важливість чіткої комунікації для успіху компаній на міжнародних ринкахukAttribution 4.0 InternationalМАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙArticle235–243