Корнєєва, К.2025-04-232025-04-232023Корнєєва, К. (2023). Удосконалення процесу формування іміджу підприємства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів. (с. 241–246). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9223В статті проаналізовано сутність іміджу підприємства, чинники, що впливають на його формування. Проаналізовано внутрішні та зовнішні складові іміджу підприємства. Розглянуто основні етапи процесу формування іміджу підприємства. Проаналізовано основні чинники та етапи, що покращують процес формування іміджу підприємства.ukAttribution 4.0 InternationalУдосконалення процесу формування іміджу підприємстваArticle241–246