Заточна, О.2025-04-012025-04-012023Заточна, О. (2023). Брендингова політика підприємств виробничої сфери. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 149–157). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8302В статті визначено зміст управління брендинговою політикою, її основні риси, особливості та інструменти. Проаналізовано брендингову політику ПрАТ «Оболонь» та визначено специфіку брендингової політики виробничих підприємств.ukAttribution 4.0 Internationalбрендингова політикауправліннявиробництвомаркетингстратегіяbrаnding policymаnаgementproductionmаrketingstrаtegy.Брендингова політика підприємств виробничої сфериArticle