Коломієць, В.2025-04-022025-04-022023Коломієць, В. (2023). Синтетичні інструменти в системі маркетингових комунікацій підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 79–86). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8389В статті визначена сутність маркетингових комунікацій підприємства, наведені цілі та завдання формування маркетингових комунікацій, надана характеристика синтетичним інструментам маркетингових комунікацій.ukAttribution 4.0 Internationalмаркетингові комунікаціїсинтетичні інструментивиставкиярмаркибрендингспонсорствоінтегровані маркетингові комунікації на місцях продажуmarketing communicationssynthetic toolsexhibitionsfairsbrandingsponsorshipintegrated marketing communications at points of sale.Синтетичні інструменти в системі маркетингових комунікацій підприємстваArticle