Смоляр, Н.2025-03-052025-03-052024Смоляр, Н. (2024). Ключові аспекти управління процесом формування репутації підприємства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 283 –291). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7121Стаття зосереджена на дослідження сутності поняття «ділова репутація», в статті наведено модель структури ділової репутації, висвітлено значимі завдання щодо зміцнення ділової репутації організації за складовими. Наступним було відображено основні етапи побудови ефективної системи управління репутацією.ukAttribution 4.0 InternationalКлючові аспекти управління процесом формування репутації підприємстваArticle283 –291