Кушніренко, Т.2025-04-012025-04-012023Кушніренко, Т. (2023). Маркетингова стратегія ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД» на ринку масмедіа. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 50–56). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8286У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування маркетингової стратегії у сфері медіа компанії ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД». Розглянуто рекламну кампанію, проведено аналіз ринку, основних конкурентів, досліджено цільову аудиторію. Розроблено пропозиції щодо ефективності формування стратегії бренду на ринку товарів.ukAttribution 4.0 Internationalмасмедіамаркетингова стратегіяцільова аудиторіяринокmаss mediаmаrketing strаtegytаrget аudiencemаrket.Маркетингова стратегія ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД» на ринку масмедіаArticle