Бернацька, Анна Юріївна2025-10-072025-10-072024Бернацька А. Ю. (2024) МЕНТАЛЬНІ РЕСУРСИ СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У КРИЗОВИХ УМОВАХ. 053 «Психологiя» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11594ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАВ умовах сучасного світу, який характеризується стрімкими змінами, невизначеністю та підвищеними вимогами до адаптаційних можливостей людини, проблема розвитку та збереження ментальних ресурсів особистості набуває особливої актуальності. Ментальні ресурси, які включають когнітивні, емоційні, мотиваційно-вольові та поведінкові характеристики, є важливими внутрішніми факторами, що забезпечують ефективне функціонування та психологічне благополуччя людини в різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. У поточних кризових умовах здобуття вищої освіти, дистанційне навчання стало домінуючою її формою для мільйонів студентів. Така трансформація освітнього процесу висуває нові вимоги до психологічних ресурсів молоді, їх здатності ефективно організовувати свою навчальну діяльність в умовах фізичної ізоляції та обмеженої взаємодії з викладачами й одногрупниками. Додатковим викликом для українських студентів став військовий стан, який поглибив кризові явища в суспільстві та посилив загрози для психологічного благополуччя молоді. Таким чином, дослідження ментальних ресурсів студентів в умовах дистанційного навчання під час кризи є актуальним та своєчасним завданням сучасної психологічної науки.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalМЕНТАЛЬНІ РЕСУРСИ СТУДЕНТІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У КРИЗОВИХ УМОВАХBachelor Thesis