Корунець, С.2025-04-022025-04-022023Корунець, С. (2023). Просування бренду готельно-ресторанного комплексу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 101–109). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8384У статті проаналізовано основні інструменти просування бренду готельно-ресторанного комплексу. Визначено, що основними інструментами просування бренду готельно-ресторанного комплексу є зовнішня та друкована реклама, корпоративний сайт та сторінки у соціальних мережах. Здійснено порівняльну характеристику діяльності конкурентів у соціальних мережахukAttribution 4.0 Internationalмаркетингбрендпросуванняінструменти marketingbrandpromotiontoolsПросування бренду готельно-ресторанного комплексуArticle101–109