Харченко, Д.2025-04-022025-04-022023Харченко, Д. (2023). Управління товарним асортиментом в системі маркетингу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 219–224). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8437У статті розглянуто питання управління товарним асортиментом в системі мар¬кетингу. Висвітлено завдання контролю наповнення товарного асортименту, включаючи моніторинг продажів, оцінку попиту та взаємодію зі споживачами. Наведено підходи до аналізу асортиментуukAttribution 4.0 Internationalуправліннятоварний асортиментмаркетингтоварні стратегіїасортиментпідприємстворинок managementproduct assortmentmarketingproduct strategiesassortmententerprisemarketУправління товарним асортиментом в системі маркетингуArticle219–224