Пастернак, Т.2025-10-072025-10-072025Пастернак, Т. (2025). Планування розвитку бренду: теоретичні засади. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (233–237). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11560У статті розглянуто теоретичні та практичні засади планування розвитку бренду на прикладі компанії ТОВ «ДЕКАТЛОН УКРАЇНА», що є представником міжнародної мережі спортивних товарів. Проаналізовано сучасні підходи до планування розвитку бренду та маркетингова діяльність компанії ТОВ «ДЕКАТЛОН УКРАЇНА». На основі проведенного аналізу, визначено ключову модель розвитку бренду, що забезпечує успішність просування на ринку. Окреслено роль омніканального маркетингу, що впливає на стійкий розвиток бренду в умовах високої турбулентності ринку. Запропоновано практичні рекомендації щодо ефективного планування бренду в умовах діджиталізації ринку.ukAttribution 4.0 Internationalбрендплануванняомніканальне планування розвитку брендуіндекс брендової силимаркетингінтегрована карта брендових ініціативbrandplanningomnichannel brand development planningbrand strength indexmarketingintegrated map of brand initiatives.Планування розвитку бренду: теоретичні засадиArticle233-237