Дем’яненко, М.2025-01-162025-01-162024Дем’яненко, М. (2024). Розробка рекламної кампанії підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 135–140). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4087The article discusses the key stages of creating an effective advertising strategy in modern conditions. A comprehensive analysis of the main methods of collecting information for conducting advertising campaigns was carried out. The specifics of using generative artificial intelligence to create advertising are revealed.У статті розглянуто ключові етапи створення ефективної рекламної стратегії в сучасних умовах. Проведено комплексний аналіз основних методів збору інформації для проведення рекламних кампаній. Розкрито специфіку використання генеративного штучного інтелекту для створення реклами.ukрекламна кампаніяцільова аудиторіясоціальні мережіключові показники ефективностіштучний інтелектadvertising campaigntarget audiencesocial networkskey performance indicatorsartificial intelligenceРозробка рекламної кампанії підприємстваArticle