Триус, О.2025-03-182025-03-182024Триус, О. (2024). Проєкт спа-готелю у місті Києві. У Т.М. Сидоренко (Ред.), Готельний і ресторанний девелопмент в умовах відновлення: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання.(с. 67–72). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7731У статті досліджено сучасні тенденції розвитку СПА-готелів та впровадження інновацій у сфері СПА-послуг. Розглянуто ключові аспекти зонування простору для СПА-послуг, а також роль персоналізації у створенні унікального досвіду для клієнтів. Особливу увагу приділено інноваційним підходам до оздоровчих процедур та використанню технологій для підвищення якості обслуговування. Обґрунтовано важливість персоналізації та впро¬вадження інновацій для покращення конкурентоспроможності СПА-готелів і підви¬щення лояльності клієнтівukAttribution 4.0 International: СПА-готеліперсоналізація послугінноваціїзонуванняклієнтський досвідлояльність spa hotelsservice personalizationinnovationszoningcustomer experienceloyaltyПроєкт спа-готелю у місті КиєвіArticle67–72