Фількіна, Я.2025-01-222025-01-222024Фількіна, Я. (2024). Аналіз рекламної діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 75–80). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4930The article states the need for constant monitoring of advertising activity and its adaptation to modern conditions of a dynamic environment. The article examines the peculiarities of the advertising activity of «Silpo-Food» LLC. A scheme of means of advertising promoting for the chain of stores «Silpo» was built. The advertising activity of «Silpo-Food» LLC and its changes is analyzed.У статті констатовано необхідність постійного моніторингу рекламної діяльності і її адаптації до сучасних умов динамічного середовища. Розглянуто особливості рекламної діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Побудовано схему рекламних засобів просування для мережі магазинів «Сільпо». Проаналізовано рекламну діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» та її динаміку.ukрекламарекламна діяльність підприємстварекламні засобиadvertisingadvertising activity of the enterpriseadvertising meansАналіз рекламної діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд»Article