Однорог, Т.2025-01-242025-01-242024Однорог, Т. (2024). Стратегічне маркетингове планування підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 99–105). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5049In the article the features of strategic marketing planning of the enterprise in the market of medical and educational services are described. The key factors of marketing environment influence on marketing strategy formation of the enterprise are characterized, the SWOT-analysis is carried out and the basic directions of strengthening of competitiveness of the enterprise are defined.У статті охарактеризовано особливості стратегічного маркетингового планування підприємства на ринку медично-освітніх послуг. Охарактеризовано ключові чинники впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства, проведено SWOT-аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоспроможності підприємства.ukмаркетингове плануваннястратегічний планстратегіямаркетингове середовищеSWOT-аналізринок медично-освітніх послугохорона здоров’яmarketing planningstrategic planstrategymarketing environmentSWOT analysismarket of medical and educational serviceshealth careСтратегічне маркетингове планування підприємстваArticle