Самойленко, Р.2025-01-162025-01-162024Самойленко, Р. (2024). Email-маркетинг підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 221–226). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4101The article examines the main factors and components of the email marketing process of the MauDau brand, develops improvements in the distribution of advertising messages, and makes proposals on the efficiency of formation and appropriate use of the advertising budget.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу email-маркетингу, розроблено удосконалення розсилки рекламних повідомлень, внесено пропозиції, щодо ефективності формування та доцільного використання рекламного бюджету.ukemail-маркетингрозвитокрекламна розсилкарекламний бюджетemail marketingdevelopmentadvertising mailingadvertising budgetEmail-маркетинг підприємстваArticle