Робота, І.2025-01-212025-01-212024Робота, І. (2024). Клієнтоорієнтованість у системі брендингу підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 210–215). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4811The article examines the essence of the indicator «customer orientation» and its importance for the modern organization and corporate culture as a whole. The impact of this indicator on employees and their motivation to customer orientation is considered. The main advantages of introducing the value of customer orientation into the organizational culture of the enterprise are analyzed. The key problems in the establishment of partnership relations between the organization and the clients are considered.У статті досліджено сутність показника «клієнтоорієнтованість» та його важливість для сучасної організації і корпоративної культури в цілому. Розглянуто вплив цього показника на працівників і їхню мотивацію до клієнтоорієнтованості. Проаналізовано основні переваги введення до організаційної культури підприємства цінності орієнтації для клієнта. Розглянуто ключові проблеми в налагоджені партнерських стосунків організації с клієнтами.ukклієнтклієнтоорієнтованістьконкурентоспроможністьлояльністьспоживачцінністьclientclient orientationcompetitivenessloyaltyconsumervalueКлієнтоорієнтованість у системі брендингу підприємстваArticle