Лукʼяненко, М.2025-01-222025-01-222024Лукʼяненко, М. (2024). Ефективність реклами на прикладі підприємства ТМ «Аеростар». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 48–52). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4921The article is dedicated to analyzing the effectiveness of advertising efforts for TM «Aerostar,» a recognized leader in the ventilation equipment market. The primary criteria for evaluating advertising effectiveness, such as audience reach, frequency of contacts, brand awareness, impact on sales, and ROI, are examined. The article also explores modern approaches to advertising, including the use of traditional advertising channels, digital media, social networks, content marketing, and innovative technologies. The effectiveness of these approaches in enhancing brand awareness, attracting new customers, and strengthening interactions with existing consumers is highlighted.Стаття присвячена аналізу ефективності рекламних заходів ТМ «Аеростар» – визнаного лідера ринку вентиляційного обладнання. Розглядаються основні критерії оцінки ефективності реклами, такі як охоплення аудиторії, частота контактів, впізнаваність бренду, вплив на продажі та ROI. У статті також аналізуються сучасні підходи до реклами, включаючи використання традиційних рекламних каналів, цифрових медіа, соціальних мереж, контент-маркетингу та інноваційних технологій. Висвітлюється ефективність цих підходів у підвищенні впізнаваності бренду, залученні нових клієнтів та зміцненні взаємодії з існуючими споживачами.ukрекламаефективність рекламиТМ «Аеростар»вентиляційне обладнаннярекламні стратегіїцифрові медіасоціальні мережіконтент-маркетингінноваційні технологіївпізнаваність брендуROIохоплення аудиторіїadvertisingadvertising effectivenessTM «Aerostar» ventilation equipmentadvertising strategiesdigital mediasocial networkscontent marketinginnovative technologiesbrand awarenessaudience reachЕфективність реклами на прикладі підприємства ТМ «Аеростар»Article