Корбут Катерина Сергіївна2025-12-012025-12-012025Корбут К. С. SMM-кампанія підприємства сфери послуг» (за матеріалами «Державний торговельно-економічний університет», м. Київ). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12774ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАВ даний час Інтернет надзвичайно швидко «соціалізується», і це якраз головна тенденція для сучасного онлайн-середовища та можливість підприємств адаптувати бізнес-процеси під цю тенденцію. Сьогодні існує велика кількість дуже різних соціальних мереж та сервісів, що дозволяють людям безпосередньо та майже/повністю безкоштовно спілкуватися між собою, отримувати інформацію, працювати. Тут же виникає потенціал для внесення змін у внутрішню роботу підприємств для забезпечення ефективної динаміки існування на ринку, підвищення привабливості для споживача та клієнта, утримання конкурентоспроможних позицій на ринку. Наш сучасний світ характеризується стрімким розвитком цифрових технологій, а соціальні мережі стали невід’ємною частиною життя людей. Цей тренд створив нові можливості для бізнесу, зокрема для підприємств сфери послуг.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalSMM-кампанія підприємства сфери послуг» (за матеріалами «Державний торговельно-економічний університет», м. Київ)Bachelor Thesis