Гонтарь, М.2025-01-162025-01-162024Гонтарь, М. (2024). Управління рекламною діяльністю в мережі інтернет. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 125–130). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4085It has been proven that in modern conditions not only mass information and communications are rapidly developing, but also computer technologies, automated control systems, electronic information exchange, in particular international global information on the Internet. Fundamentally new methods of entering and distributing information have been revealed. It is emphasized that Internet marketing communications are increasingly focused on interaction with the individual recipient and consumer, and not on the connection between the marketing organization and the consumer.Доведено, що в сучасних умовах не тільки швидко розвивається масова інформація та комунікації, але й комп’ютерні технології, автоматизовані системи управління, електронний обмін інформацією, зокрема міжнародна глобальна інформація в Інтернеті. Розкрито принципово нові методи введення та розповсюдження інформації. Наголошується, що Інтернет-маркетингові комунікації все більше орієнтуються на взаємодію з окремим одержувачем та споживачем, а не на зв’язок між маркетинговою організацією та споживачем.ukІнтернет-маркетингінтерактивний маркетингелектронний маркетингсайтRTBSMMSMOSEMSEOконтекстна рекламаінтернет рекламаdigital-маркетингInternet marketinginteractive marketinge-marketingwebsitecontextual advertisingonline advertisingdigital marketingУправління рекламною діяльністю в мережі інтернетArticle